FAQ

1. Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie w sklepie internetowym sfmeble.pl możesz złożyć samodzielnie poprzez dodanie produktu do wirtualnego koszyka i wypełnienie potrzebnych danych, jak również telefonicznie u naszego konsultanta. Możesz też złożyć zamówienie drogą mailową na adres poczta@sfmeble.pl, należy jednak mieć na względzie, że nie jest to najszybsza droga, gdyż na maile odpowiadamy w kolejności chronologicznej.

2. Ile kosztuje wysyłka?

W przypadku produktów wysyłanych w formie przesyłki standardowej (paczka), zamówienia o wartości od 300 zł wysyłane są bezpłatnie, w przypadku zamówień poniżej kwoty 300 zł - koszt przesyłki wynosi 14,90 zł. W przypadku przesyłek o dużych gabarytach, które z uwagi na rozmiar i wagę oraz z przyczyn bezpieczeństwa wysyłane są na paletach lub półpaletach, jak np. komody, sofy, fotele, stoły, ławy, duże lustra itp., koszt wynosi 59zł i nie obejmuje wniesienia.

3. Jak przebiega proces potwierdzenia zamówienia?

Po złożeniu przez Ciebie zamówienia, sprawdzamy dostępność produktu i potwierdzamy telefonicznie Twoje zamówienie. Mail z informacją o zmianie statusu na “potwierdzony telefonicznie” zostanie wysłany automatycznie. Znajdą się tam informacje takie jak Twoje dane, nazwa zamówionego produktu oraz dane naszej firmy.
 Jeżeli produkt jest w magazynie, będzie wysłany w ciągu 24 godzin od potwierdzenia (w przypadku przesyłki za pobraniem) lub od zaksięgowania przelewu na naszym rachunku bankowym.

4. Jak długo czekam na realizację zamówienia?

Zamówienia na produkty “wysyłka 24h” wysyłamy w ciągu doby od potwierdzenia (w przypadku przesyłki za pobraniem) lub od zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Jeżeli zamawiasz produkt z dłuższą datą wysyłki (2-4 tygodnie lub inna data), oznacza to, że produktu nie posiadamy w magazynie - jest on dostępny tylko na zamówienie od producenta. Producenci mają zróżnicowane terminy dostaw, dodatkowo w przypadku niektórych produktów należy liczyć się z tym, że wskazana przez producenta data, to termin orientacyjny, który może ulec wydłużeniu, należy się zatem przygotować na dłuższy czas oczekiwania. Jest to związane z szeroką, międzynarodową siecią odbiorców i stanami magazynowymi producentów, które w związku z tym potrafią zmieniać się z godziny na godzinę. Dlatego w celu otrzymania swojego wymarzonego mebla w podanym terminie, musisz złożyć na niego zamówienie i “zarezerwować” go dla siebie. Gdy zamówione produkty przyjadą w dostawie, poinformujemy Cię telefonicznie o dacie wysyłki, a drogą mailową otrzymasz numer przesyłki.

5. Czy mogę wybrać godziny doręczenia?

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich DHL oraz Hellmann Worldwide Logistics. Standardowe godziny pracy kurierów to 8.00-16.00 w dni robocze. Specjalne życzenia Klientów związane z innym terminem realizacji dostawy, dostawami w weekend oraz w godzinach wieczornych są możliwe za dodatkową opłatą. Szczegółowych informacji w tym temacie udziela Dział Obsługi Klienta. Kurierzy firm, z którymi współpracujemy, telefonicznie poinformują Cię o przybliżonych godzinach doręczenia. Możesz też śledzić przesyłkę online - numer listu przewozowego otrzymasz w mailu automatycznym. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu jesteś niezadowolony z obsługi kuriera - poinformuj nas o tym!

6. Jak sprawdzić status zamówienia?

Każdorazowo, gdy status Twojego zamówienia ulega zmianie, otrzymujesz stosowną informację drogą mailową. Możesz także skontaktować się z nami telefonicznie, pamiętaj jednak, by mieć pod ręką numer zamówienia - to ułatwi i przyspieszy pracę konsultantowi, a także zaoszczędzi Twój czas.

7. Jak złożyć reklamację na produkt?

Nigdy świadomie nie wysyłamy do Klienta produktu uszkodzonego. Czasem jednak zdarzają się przesyłki uszkodzone w transporcie lub posiadające wady fabryczne, których wcześniej nie byliśmy w stanie zweryfikować. Aby zareklamować produkt, skontaktuj się drogą mailową (lub listem tradycyjnym), wpisując swoje dane, numer zamówienia i opis problemu. Dołączenie kilku zdjęć pomoże Działowi Reklamacji zdiagnozować problem i podjąć stosowne kroki. Dział Reklamacji w ciągu regulaminowych 14 dni skontaktuje się z Tobą z informacją, jakie są dalsze działania (odebranie produktu na nasz koszt, dosłanie brakujących elementów lub wymiana produktu).

8. Jak zwrócić produkt?

Jeżeli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub inaczej go sobie wyobrażałeś, możesz zwrócić nieużywany produkt w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. W tym celu skontaktuj się z nami drogą mailową, przesyłając numer zamówienia wraz z informacją, że zwracasz produkt. Następnie spakuj go możliwie jak najdokładniej
(najlepiej w oryginalne opakowanie) i odeślij do nas wraz z fakturą/paragonem oraz Twoimi danymi i numerem rachunku bankowego. Na przesyłkę przyklej naklejkę “ZWROT”, którą dołączyliśmy do Twojej przesyłki. Pamiętaj, że jako zwracający pokrywasz koszty przesyłki.

PROCEDURA ZWROTU