Sklep meblowy online. Nowoczesne meble do domu i mieszkania - sfmeble.pl

Akcesoria do biura

Kategorie w "Akcesoria do biura"
18 produktów
Długopis szary 15 cm
 % 

Długopis szary 15 cm

41,25 zł
Cena regularna: 55,00 zł (-25%)
Najniższa cena: 41,25 zł
48h
Tablica kredowa rama drewniana czerwona 20x30 cm
 % 

Tablica kredowa rama drewniana czerwona 20x30 cm

30,75 zł
Cena regularna: 41,00 zł (-25%)
Najniższa cena: 30,75 zł
48h
Klipsy 9 cm srebrne  (8-Set)
 % 

Klipsy 9 cm srebrne (8-Set)

94,50 zł
Cena regularna: 126,00 zł (-25%)
Najniższa cena: 94,50 zł
48h
Zestaw trzech organizerów na biurko metalowy szary 32x22 cm
 % 

Zestaw trzech organizerów na biurko metalowy szary 32x22 cm

138,75 zł
Cena regularna: 185,00 zł (-25%)
Najniższa cena: 138,75 zł
48h
Zestaw 2 pojemników metalowych różowy 12x12 cm
 % 

Zestaw 2 pojemników metalowych różowy 12x12 cm

66,00 zł
Cena regularna: 88,00 zł (-25%)
Najniższa cena: 66,00 zł
48h
Notes niebieski 30x21 cm
 % 

Notes niebieski 30x21 cm

299,99 zł
Cena regularna: 399,99 zł (-25%)
Najniższa cena: 299,99 zł
48h
Notes czarny wykończenie turkusowe 30x21 cm
 % 

Notes czarny wykończenie turkusowe 30x21 cm

292,49 zł
Cena regularna: 389,99 zł (-25%)
Najniższa cena: 292,49 zł
48h
Zawieszka do walizek ekoskóra czarna 6x10 cm
 % 

Zawieszka do walizek ekoskóra czarna 6x10 cm

66,75 zł
Cena regularna: 89,00 zł (-25%)
Najniższa cena: 66,75 zł
48h
Podajnik do taśmy
 % 

Podajnik do taśmy

242,25 zł
Cena regularna: 323,00 zł (-25%)
Najniższa cena: 242,25 zł
48h
Długopis Hello 15x1 cm zielony
 % 

Długopis Hello 15x1 cm zielony

97,49 zł
Cena regularna: 129,99 zł (-25%)
Najniższa cena: 97,49 zł
48h
Wizytownik skórzany z literą O czarny 10x6 cm
 % 

Wizytownik skórzany z literą O czarny 10x6 cm

156,75 zł
Cena regularna: 209,00 zł (-25%)
Najniższa cena: 156,75 zł
48h
Organizery Łazienkowe Nova 11x13 cm (2-set) piaskowe
 % 

Organizery Łazienkowe Nova 11x13 cm (2-set) piaskowe

50,24 zł
Cena regularna: 66,99 zł (-25%)
Najniższa cena: 50,24 zł
48h
Organizer na przybory do mycia zębów srebrno-biały L
 % 

Organizer na przybory do mycia zębów srebrno-biały L

Dostępne warianty: 2

126,75 zł
Cena regularna: 169,00 zł (-25%)
Najniższa cena: 126,75 zł
13 dni roboczych
Organizer Gromes 18x18 cm mosiężny postarzany
 % 

Organizer Gromes 18x18 cm mosiężny postarzany

89,99 zł
Cena regularna: 119,99 zł (-25%)
Najniższa cena: 89,99 zł
Organizer na przybory do mycia zębów srebrno-biały S
 % 

Organizer na przybory do mycia zębów srebrno-biały S

Dostępne warianty: 2

104,25 zł
Cena regularna: 139,00 zł (-25%)
Najniższa cena: 104,25 zł
13 dni roboczych
Organizer na kosmetyki z szufladką 20x19 cm
 % 

Organizer na kosmetyki z szufladką 20x19 cm

Dostępne warianty: 3

104,25 zł
Cena regularna: 139,00 zł (-25%)
Najniższa cena: 104,25 zł
13 dni roboczych
Organizer na kosmetyki z szufladką i lustrem 30x20 cm
 % 

Organizer na kosmetyki z szufladką i lustrem 30x20 cm

Dostępne warianty: 3

186,75 zł
Cena regularna: 249,00 zł (-25%)
Najniższa cena: 186,75 zł
13 dni roboczych
Pojemnik na szczoteczki 17x9 cm ecru antypoślizgowy
 % 

Pojemnik na szczoteczki 17x9 cm ecru antypoślizgowy

Dostępne warianty: 2

104,25 zł
Cena regularna: 139,00 zł (-25%)
Najniższa cena: 104,25 zł
13 dni roboczych
loader

Akcesoria biurowe – modny i praktyczny kącik do pracy w domu

Zdarza wam się wykonywać obowiązki służbowe także w domu? A może pracujecie zdalnie w pełnym wymiarze godzin i mieszkanie jest jednocześnie waszym biurem? Domyślamy się, że nasze akcesoria biurowe nie zwróciły waszej uwagi zupełnie bez powodu…

Skoro postanowiliście zajrzeć do tego działu naszego sklepu to jest spora szansa, że szukacie praktycznych przyborów i materiałów biurowych, które pomogą wam w przemyślany sposób zorganizować i wyposażyć domowy kącik do pracy.

Trafiliście pod świetny adres, bo bogata oferta sfmeble.pl może pochwalić się sporą reprezentacją takich artykułów. Akcesoria do biura, jakie tu znajdziecie to nie tylko organizery i ekspozytory czy tablice do przypinania karteczek z ważnymi zapiskami, ale też notesy w różnych rozmiarach, przybory piśmiennicze i narzędzia usprawniające organizowanie dokumentów.

Wychodząc naprzeciw waszym potrzebom do asortymentu włączyliśmy wyłącznie najlepsze materiały biurowe, za którymi stoją doskonale zorientowani w aktualnych trendach i utalentowani projektanci znanych i lubianych marek.

Dobry design idący w parze z przystępnymi cenami i funkcjonalnością z pewnością przekona do siebie tych, którzy poszukują równie stylowych, co i praktycznych rozwiązań do domowego biura. Co jak co, ale nasze akcesoria biurowe potrafią znacząco usprawnić pracę i odmienić wygląd kącika biurowego w widoczny sposób…

Materiały biurowe i artykuły piśmiennicze: poznaj naszą ofertę i wybierz coś dla siebie!

Jesteście ciekawi, jakie konkretnie rozwiązania możemy wam zaproponować w tym zakresie? Zdajemy sobie sprawę, że możecie zapoznać się zawartością tego działu samodzielnie, jednak korzystając z waszej uwagi, powiemy teraz kilka słów o tym, jakie konkretnie rzeczy biurowe dla was przygotowaliśmy. Dzięki temu niczego nie przegapicie i będziecie lepiej zorientowani w dostępnych opcjach oraz możliwościach.

Używacie podczas pracy zszywaczy, spinaczy i podajników do taśmy? A może waszym totalnym must have są dobre długopisy, karteczki samoprzylepne, notesy i notatniki?

W naszej ofercie znajdziecie coś dla siebie, niezależnie od tego, czy potrzebujecie całego szeregu przyborów do pracy czy ograniczacie się wyłącznie do podstawowych akcesoriów biurowych. Z myślą o odmiennych preferencjach wybraliśmy różnorodne materiały biurowe, które z powodzeniem wykorzystają zarówno osoby dorosłe, jak i przedstawiciele grona młodzieżowego.

Uczęszczających do szkoły nastolatków z pewnością zainteresują nowoczesne notesy, komplety przyborów geometrycznych, klipsy do spinania notatek i artykuły galanteryjne, do jakich zaliczają się piórniki.

Funkcjonalne organizery i ekspozytory: niezawodny sposób na porządek oraz goniące deadline’y

Bardzo ważną część naszej oferty stanowią wszelkiego rodzaju pojemniki do przechowywania i organizery. Doskonale wiemy, jak duże przełożenie na komfort pracy ma porządek w domowym biurze, dlatego dla wszystkich, którzy szukają sposobu na okiełznanie snujących się po blacie biurka zapisków i wszelkiej maści karteczek z goniącymi deadline’ami, przygotowaliśmy funkcjonalne tablice i ekspozytory.

Dzięki nim kącik do pracy będzie wyglądał schludnie i estetycznie, a wy bez zbędnego stresu dotrzymacie terminów zleconych prac i zawsze będziecie trzymać rękę na pulsie. Niezwykle proste, a jakże efektywne rozwiązanie, prawda?

Ekspozytory i organizery występują w różnych formach, dlatego możecie je elastycznie dopasować do swoich potrzeb. W biurze, w którym jest sporo miejsca i przestrzeni można wykorzystać organizery na biurko oraz te przeznaczone do szafek czy szuflad. Ekspozytory stojące także będą tutaj dobrym pomysłem. W małych kącikach do pracy takie akcesoria biurowe znacznie lepiej spełnią swoje funkcje zlokalizowane na ścianach, czyli w konfiguracji wiszącej.
 

Jakie wybrać akcesoria do biura? Skorzystaj z naszej listy i stwórz swój własny niezbędnik!

•    Notesy, planery i notatniki
To dla nas absolutny must have, jeśli chodzi praktyczne wyposażenie domowego biura. Dlaczego? Bo gdzieś ważne notatki, ustalenia i zapiski trzeba przechowywać. Notesy i notatniki nadają się do tych celów idealnie. Plannery z kolei, są nieocenione, jeśli chodzi o organizację czasu i pracy – to przede wszystkim one pamiętają o ważnych spotkaniach i umówionych terminach.
 
•    Ołówki, zakreślacze i długopisy
Nie sposób cokolwiek zapisać bez odpowiednich przyborów i narzędzi, prawda? Ołówki i długopisy czy kolorowe zakreślacze to niezwykle praktyczni pomocnicy podczas sporządzania jakichkolwiek notatek. Naszym zdaniem warto zgromadzić chociaż niewielką kolekcję i posiadać co najmniej kilka sztuk w zasięgu ręki – takie materiały biurowe często przydają się w najmniej oczekiwanych momentach…

•    Zszywacze, podajniki taśmy i klipsy
Czasami trzeba połączyć kilka kartek, nakleić coś na tablicę czy poskładać w jedną całość i utrzymać w ryzach gruby plik dokumentów. W takich sytuacjach dobrze jest mieć wsparcie ze strony zszywaczy, podajników do taśmy, spinaczy czy klipsów. Te niepozorne akcesoria do biura nie tylko doskonale znają się na segregacji dokumentów, ale też wiedzą, jak szybko i skutecznie wykonać konkretną pracę.  

•    Organizery i pojemniki
Jeśli chcecie raz na zawsze pozbyć się problemu bałaganu w domowym biurze to nie miejcie oporów przed sięgnięciem po organizery i pojemniki. Nie wiemy jak wy, ale my nie znamy lepszego sposobu na łatwe utrzymanie porządku w kąciku do pracy. Długopisy czy materiały biurowe uporczywie plątające się po blacie biurka nie tylko przeszkadzają w wykonywaniu obowiązków, ale też nie należą do najbardziej estetycznych i przyjemnych widoków… 

loader