Przybory biurowe
Zestaw 2 pojemników metalowych różowy 12x12 cm
Zestaw trzech organizerów na biurko metalowy szary 32x22 cm
Notes czarny wykończenie turkusowe 30x21 cm
Ołówek automatyczny czarny 15 cm
Zawieszka do walizek ekoskóra czarna 6x10 cm
Notes czarny wykończenie różowe 30x21 cm
Długopis Hello 15x1 cm zielony
Wizytownik skórzany z literą O czarny 10x6 cm
Wizytownik skórzany z literą X czarny 10x6 cm
Organizery Łazienkowe Nova 11x13 cm (2-set) piaskowe

Artykuły biurowe, które ułatwią pracę
Jak ważny jest komfort i wygoda podczas pracy wiedzą szczególnie Ci, który codziennie spędzają za biurkiem wiele godzin - funkcjonalne i praktyczne wyposażenie biura, to przecież podstawa jeśli o sprawnym wykonywaniu obowiązków mowa.
Chociaż akcesoria biurowe priorytetową rolę w tym zakresie to niestety ciągle nie poświęcamy ich doborowi dostatecznej ilości uwagi, a to w większości przypadków okazuje się być błędem, który zazwyczaj mocno rzutuje na efekty naszej pracy.
Jak zatem uniknąć telefonów od szefa, który przypomina o przekroczonym przez nas terminie realizacji projektu? Jak uchronić się przed bałaganem w papierach i utrzymać w ryzach lubiące się gubić długopisy? Odpowiedzią na to pytanie będą artykuły biurowe dostępne w naszej ofercie, które dzięki umiejętnemu połączeniu estetyki i funkcjonalności będą nieocenionymi towarzyszami podczas pracy.
Oferowane przez współpracujących z nami producentów rozwiązania, pozwolą nie tylko skompletować funkcjonalne wyposażenie do biura, ale także to odpowiadające potrzebom zaczynającego szkolną przygodę pierwszoklasisty. Urocze piórniki w pastelowych kolorach, pojemniki na ołówki czy kolorowe zakładki do książek – to tylko kilka przykładów tego, co mamy Wam do zaproponowania w tym temacie.
Jakie akcesoria biurowe znajdziecie w tym dziale?
- Organizery i ekspozytory
To akcesoria biurowe, które powinny obowiązkowo znaleźć się w zasięgu Waszej ręki jeśli chcecie powierzone Wam obowiązki wykonywać szybko i efektywnie. Bo co jeśli nie organizer pozwoli wygodnie przechowywać spinacze, klipsy czy magnesy? Co lepiej niż ekspozytor (oprócz tablicy korkowej rzecz jasna) wyeksponuje karteczki z zapisanymi sprawunkami i zleceniami do wykonania?
W naszej ofercie znajdziecie kilka modeli o różnych rozmiarach i formach, które w zależności od potrzeb świetnie spełnią swoje zadania na wielu płaszczyznach. Co powiecie np. na organizery korkowe o uniwersalnym designie? Albo na ekspozytory ze stali nierdzewnej lub metalu?
- Pojemniki na długopisy
Kolejna z naszych propozycji, która choć zupełnie niepozorna, może znacząco ułatwić pracę. Biorąc pod uwagę praktycyzm zastosowania i przyjemną dla oka estetykę wybraliśmy dla Was pojemniki na długopisy w kolorach bieli, pojemniki transparentne i korkowe, a także modele ceramiczne, które pozwolą na dopasowanie ich do stylu aranżacji inspirowanych wieloma stylami.
- Zszywacze, dziurkacze i dozowniki do taśmy
Przybory biurowe, jakie oferujemy w tym zakresie to nie tylko te plastikowe, ale także drewniane, dostępne w kilku wariantach kolorystycznych. Pojedyncze lub w zestawie – to od Was zależy na jaki wariant się zdecydujecie.
- Podstawki pod telefon i tablet
Należycie do grona gadżeciarzy? Nasze podstawki pod telefon i tablet z pewnością spotkają się z Waszym zainteresowaniem. Transparentne, białe czy w klasycznych kolorach czerni – które wybierzecie dla siebie?
Kompletujemy przybory biurowe: jak stworzyć praktyczny niezbędnik?
Jeśli do tej pory myśleliście, że biurka i sekretarzyki to wszystko, co jest niezbędne w temacie organizacji biura to pora wyprowadzić Was z tego karygodnego błędu. Nie mniej ważne przecież pozostają tutaj wzmiankowane wcześniej przybory biurowe, które powinny być dostosowane indywidualnie do Waszych potrzeb i preferencji użytkowania.
Przykładowo:
Jeśli w pracy stykacie się z dużą ilością dokumentów i robicie niemałe ilości notatek to odpowiednimi akcesoriami dla Was będą zarówno pojemniki na długopisy, organizery, jak i spinacze czy zakładki. W przypadku, gdy jedynym czego potrzebujecie aby wykonywać Wasze obowiązki jest telefon i laptop to dobrym wyborem będzie m.in. podstawka na telefon czy transparentne etui, które pozwoli trzymać obok kalendarza przynajmniej dwa podstawowe długopisy.
